Saknar Du svar på något: kontakta oss via e-post eller telefon!
Du kontaktar oss via e-post eller telefon och beskriver vilken tjänst du önskar. Därefter bestämmer vi en tidpunkt för överlämning av postbox, där hyreskontrakt skrivs under, du får en dörr-tag och nycklar till boxen.
Lokalen är bemannad på lördagar kl 11:00-14:00. Ring på dörrklockan så öppnar vi.
Övriga tider är ni välkomna att kontakta oss så bokar vi ett möte på den tid som passar er.
Vi håller just nu på att se över våra öppettider för att kunna ge Er en bättre service! Inom kort kommer vi att testa eftermiddagar tis och tors 17-18. Vi är dock aldrig längre bort än ett mail eller telefonsamtal, och vi kan nästan när som helst mötas upp vid lokalen vid överenskommelse. Läs mer under "Nyheter"
Just nu finns vi i Boden, Lulevägen 24. Lokalen är lätt att ta sig till från 97:an, särskilt för jobbpendlare. Du behöver inte åka in i Boden från Luleå-hållet. För Dig som inte har regelbundna ärenden till Boden är lokalen tillgänglig för kunder dygnet runt, året om; du kan alltså hämta din post t.ex. veckovis eller varannan vecka. För att underlätta erbjuder vi bl.a. sms-avisering för post, arkivering samt både digital eller fysisk eftersändning av post. Läs mer under "Priser och tjänster"
Ja. Giltig fotolegitimation skall medföras. Minderårig skall medföljas av målsman.
En särskild postadress är ett komplement till en folkbokföringsadress. Du kan anmäla en särskild postadress till skatteverket om du vill ha din post skickad till en annan adress än din folkbokföringsadress.
Du anmäler särskild postadress på Skatteverkets hemsida.
www.skatteverket.se
Nej.
Nej. På skatteverkets hemsida står ”Du kan anmäla en särskild postadress till Skatteverket om du vill ha din post till en annan adress än din folkbokföringsadress under minst sex månader.”
Nej.
Din personliga kod gör det möjligt för oss att säkerställa din identitet utan att träffas fysiskt. Så att exempelvis en okänd person inte bara kan ringa in och be om eftersändning av din post utan din vetskap. Kan den okända personen inte ange din personliga kod kommer vi inte att eftersända din post. Vi kommer dessutom kontakta dig och informera om försöket.
Nej. Vi har inget samarbete med någon tredje part vare sig i Sverige eller utomlands där vi delar uppgifter om våra kunder. Enda undantaget då vi delar personuppgifter är på uppvisande av beslut från åklagare.
Ni kan betala med kort, Swish eller faktura.
1. Ni kan enklast betala via PG 197 29 39-1 eller Swish 123 066 44 58.
2. I meddelanderutan skriv ”Portodeposition, stad postboxen befinner sig, boxnummer”.
Exempel ”Portodeposition Boden 1001”
3. Klart
Kontakta oss via epost så återkommer vi med svar så fort vi kan.
Kontakta oss via telefon eller epost och ange personlig kod, boxnummer och hur/vart du vill att din post eftersänds.
Ja.
Nej. Endast en särskild adress per box. Behöver du en box för både dig själv och ditt företag måste du hyra en box till.
Lulevägen 24, 961 33, Boden
073 - 065 35 09
Swish: 123 066 44 58 - vid betalning, ange box-nr
kontakt@norrlandspostbox.se
Lokal bemannad lördagar 11-14, övrig tid enligt överenskommelse.